Första löprundan på länge...

Hej vänner!!Jag skulle ut en snabbis med hunden efter lunch. Jag var träningsklädd efter förmiddagens träningspass, vädret var; duggregn och ca 6 grader och enligt mig perfekt löpväder så jag var ju bara tvungen att prova om jag kunde springa och det KUNDE jag. Super glad!!! Ja inte som förut (kände vilka inne muskler som behöver mer träning...) det gick betydligt bättre än jag tänkt mig, kom in i andra andningen med en gång o det kändes som jag skulle kunna springa hur långt som helst... Egentligen tränar jag ju efter Olga Rönnbergs bok Träning för nyblivna mammor. Enligt den är jag inte på löpning än men väldigt nära så jag var tvungen att testa. Träningen på vardagsrumsgolvet nästan varje dag sen maj har gett resultat o framsteg, tack för det Olga!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0