Sköna dagar i Hunnebostrand



Har vart några sköna dagar med sol, bad och massa skaldjur i Hunnebostrand. Mina föräldrar hade för andra året hyrt ett hus där och jag och mina systrar tog med våra familjer och åkte och hälsade på, fullt hus blev det.



En go kväll fixade vi kräftskiva. Jag hade tagit med mig en västerbottenpaj som jag gjort hemma innan vi åkte, receptet finns i på bloggen från förra årets kräftskiva. Sedan köpte vi goda kräftor och räkor mef goda tillbehör, mums, älskar verkligen skaldjur, skulle nog kunna leva på bara det... ..och havskräftor är nått speciellt inte alls som sötvattenskräftor...
Nu är vi hemma igen och får drömma oss tillbaka istället... ..men som tur är, är inte semrstern helt slut än även om det verkar som sista veckan kanske spenderas hemma. Vi håller på med lite pyssel o fix här hemma som inte är färdigt än, snart ska ni få se....


















Kommentarer
Postat av: mamma Kerstin

Härliga bilder! Jätteroligt att få komma ihop hela fam.

2014-08-07 @ 12:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0