Pulkadag och Cup Cakes

 
 
 
 

Ja, då var min långa föräldraledighet över och som jag har haft ångest för att börja jobba igen. Jag har värdens goaste arbetskamrater och roliga arbetsuppgifter på jobbet så det var ju inte där ångesten låg i att gå tillbaka utan att tiden gått så fort och vår lille Alvar börjar bli stor. Att det varit en mysig tid hemma med barnen och nu ska man tillbaka till vardagen igen. Min chef hade lovat att jag skulle få två dagars bredvidgång något jag kände var på tok för lite men hon lovade att jag kunde få mer om det skulle behövas, efter en kväll och en dag kändes det dock som jag aldrig hade vart där ifrån. Nu känns det bara skönt att få gå till jobbet och all oro för att börja jobba igen var ju förståss helt onödig...

Idag har jag dock vart ledig och Anna och Signe var här och åkte pulka, luncha och åt cup cakes (Röda vinbärs muffins toppade med Philadelphia mjölkchoklad och Jonna dekorerade med marsmallows). På eftermiddagen kom barnens kusiner Hampus och Wilma och åkte ännu mer pulka. Kul att snön äntligen kom!!

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0