Lusten har kommit tillbaka

 
 
 
 
 
Äntligen verkar det som det vänt på riktigt för mig. Jag Har vart borta från allt ett bra tag nu, krupit in i en dvala. Nu kommer en ny vår och jag lämnar året 2015 bakom mig och kryper ur mitt bo till 2016 och hoppas och tror att det bara kan bli bättre.
Har inte baka eller gjort något på nästan ett helt år, all ork och glädje bara försvann. I torsdags fyllde min sambo år och även om han inte ville ha ett kalas så kände jag att jag ville göra en tårta, mest för att se om jag orkade och hur det kändes.  Åh vilken härlig och häftig känsla det var!!! Så roligt det var och jag orkade,inget jobbigt bara kul. Jag firade nästan mer än han den kvällen... nu är jag med i match igen 😊. Fler födelsedagar väntar inom kort i familjen så fler tårtor, i år har mamma lovat sina barn att helt föllfölja deras önskemål. Alvar står näst på tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0