Välkomna till min nya blogg "Hemma hos Åsa"

 
 
 
 
Här har jag tänkt att dela med mig av mina recept på både mat och bakning. Vi har nyligen flyttat till en gård och håller på med renovering så detta kommer jag givetvis dela med mig mer om. För tillfället är jag mammaledig med minsta sonen som nu närmar sig tre månader.
De senaste veckorna har gått i kalasets tecken det har varit dop för lille Alvar och stortjejen Jonna har fyllt tre år. Tänk vad tiden går fort.
Kalaser har det egentligen varit hela våren då hela familjen tycks fylla år då, det börjar med sambon i Februari, sedan passade jag på att fylla jämt bara två veckor efter att Alvar föddes och så som sagt nu i veckan var det Jonnas tur så ni kan tro vi haft kalaser. Bilder och recept på alla goheter vi ätit kommer innom kort.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0