Hopp om våren

 
 
 
 
 
Hej!
Idag har det verkligen varit grått och tråkigt väder. Jag tvingade mig ut i trägården mellan två skurar för att få lite frisk luft. När jag gick där i trägården fick jag syn på att snödropparna blommade så fint och även några gula bollar som jag glömt vad de heter... Härligt med de första vårlökarna, nu finns hopp om våren. Annars ser det ju rätt tråkigt ut i trägårdar och växthus så här års. Dessa vårtecken fick mig att vakna till iallafall så till helgen får det bli att sätta frön till paprikor och annat som ska få växa i växthuset till sommaren.
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
I veckan som gått har lediga stunder gått till att fortsätta på rivningen av gammla hönshuset och det går väl sakta framåt känns det som. Vi har även funderat på när, var och hur vi ska fortsätta med renoveringsarbetet här hemma....
 
 
 
  
 
Vad ska vi till exempel göra med denna??? Riva, renovera eller bygga ny??? Den är fin men i otroligt dåligt skick och i nuläget har vi egentligen inen användning för den...
 
 
 
 
Nu blev jag kanske lite piggare, för i natt blir det till att åka till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0