En kul natt på jobbet...

Första april!! Har jobbat några nätter nu och natten som var, var det så lungt och då kom vi ju på att det var första april och då måste vi bara hitta på nått skoj till våra kollegor som jobbar dagen. Två "nya" patienter tillverkades av kläder, filtar, kuddar och lite annat smått och gott.. ni skulle sett oss när vi gjorde dessa, vad vi skratta... ojojoj... hihi...
 
 
En av våra "patienter" fick ligga i en sal som var tomt för tillfället och den andra satte vi i ett dagrum i en stol, hade gjort allt för att fått sett deras miner när de kom fram till dem!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
    
 
 
 
 
 Tänk vad lite äpplejuice kan vara användbart...
 
 
 
När jag kom hem ringde jag till min chef för att prata om annat. Jag förstod att hon blivit inlurad av dag personalen för att hjälpa dem att sätta nål, hon meddelade att patienten mådde bra och jag hörde många skratt i bakgrunden... Tur att det bara är första april en gång om året annars hade jag nog fått igen så det står härliga till, är nog ändå bäst att va på sin vakt ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0