Alla hjärtansdag

 
Dagen började så bra. Skulle precis stänga av mobilen i morses för att sova eftersom jag jobbat i natt men precis när jag höll i mobilen fick jag en lite bild på den sötaste lilla gosse från min goa vän. Hon skrev att det var den bästa alla hjärtansdagpresent man kan få och det håller jag helt med om. Kvällen tillbringades med familjen och en kompis, vi åt räkor och jag o Jonna hade gjort jordgubbssemlor som vi mumsade på. Åsas Jordgubbssemlor4 färdiga släta bullarvispgrädde 20%Färska jordgubbarca 250 g mandelmassakakaoVispa grädden och skiva i jordgubbar och rör om.Gröp ur bullarna lite och blanda smulorna med mandelmassa, kakao efter smak och lite av vispgtädden så att det blir lite kladdigt.Dela mandelmasskletet i fyra bollar och platta till dem och lägg på vardera bulle.Lägg över grädde och bullocket. Pudra över florsocket.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0